Služby

Rýchla lekcia písania článkov na propagáciu

Písanie patrí medzi zručnosti, ktorým sa dá naučiť. Samozrejme, že s talentom to ide jednoduchšie. Aj nejaká tá kreativita určite nezaškodí, no ak nemáte ani jednu z týchto vlastností, nemusíte zúfať. Ak potrebujete napísať pútavý PR článok Seolight,ktorý bude propagovať vašu firmu, čítajte ďalej. Veľmi rýchlo pochopíte i sami, že to naozaj nie je nič komplikované.Človek si listuje v magazíne.jpg
 
Technické veci necháme bokom
 
Gramatika, slovosled a štylistika sú tri veci, ktoré sa človek naozaj môže naučiť. Ak však potrebujete napísať článok v krátkom čase, nájdite si niekoho, kto bude vedieť skontrolovať tieto záležitosti. Kurz Slovenského jazyka totiž asi len ťažko zvládnete v priebehu týždňa. Preto sa mu ani my nebudeme venovať. Zameriame sa skôr na obsahovú stránku PR článkov.
 
O čom budete písať
 
Ako prvú vec, by ste mali urobiť to, že budete mať úplne jasno v tom, o čom budete písať. Nie je nič horšie, ako začať a v polovici článku zistiť, že nedáva hlavu a pätu. Svoju tému si dopredu poriadne premyslite a do písania sa pustite až vtedy, keď budete mať jasnú predstavu o obsahu článku. Môžete si pokojne pripraviť aj jednoduchú kostru.
 
Pozor na rozsah
 
Nie je nič horšie, ak sa rozpíšete na desať strán. Verte, že takto dlhý text, nedočíta dokonca takmer nikto. Ľudia chcú rýchle informácie. Nezabudnite na to, že nepíšete diplomovú prácu, ale text, ktorý ma osloviť a informovať vašich potencionálnych zákazníkov. Nikdy neprekračujte rozsah dvoch normostrán, avšak i jedna, je dostačujúca.Internetový vyhľadávač.jpg
 
Snažte sa zaujať
 
Toto nemusí byť úplne jednoduché. PR text musí zaujať. To urobíte tak, že budete písať o zaujímavých veciach. Ak chcete spropagovať masážny salón, píšte o nových technikách masáží, kozmetických novinkách a pomôckach, ktoré sa pri masážach používajú. Jednoducho sa nesnažte čitateľov unudiť k smrti. To, že môžu prísť do salónu a nechať sa vymasírovať, určite vedia, takže ich tým zbytočne nenuďte.